5 kasulikku nippi reklaamkleebiste tellimisel

Reklaamkleebised autol on väga efektiivne vahend oma ettevõtte nimi inimesteni tuua ning samas on see ka üks odavamaid viise võrreldes teiste reklaamiformaatidega. Kleebise disainimine võib olla üsna keerukas, kuid lihtsaid nippe silmas pidades on võimalik väga hea tulemus saavutada.

1. Kasuta visuaale

Pildid tõmbavad inimeste tähelepanu paremini. Kui tekst on valgel taustal, siis mõjub see sageli igavalt. Kui reklaamil on palju teksti, siis ei pruugi see nende pilku haarata. Samas, kui reklaamil on huvitav visuaal, siis köidab see pilku tunduvalt paremini. Näiteks võiksid lisada reklaamile pildi oma tootest või ilusa kujunduse. Samuti toimivad sageli paremini erksamad värvid. Seega, kauni visuaaliga äratab reklaam rohkem tähelepanu ning tekitab huvi sinu ettevõtte vastu.

 

2. Lisa oma kontaktandmed

Väga elementaarne, kuid ülioluline. Kui sa ütled kliendile, mida sa pakud, siis näita ka, kust ta seda osta saab. Reklaamile võiks lisada ettevõtte kodulehe, kust inimesed saaksid lisainformatsiooni toodete kohta. Esiteks, kui inimesed külastavad su kodulehte ning leiavad sealt enda jaoks kasulikku informatsiooni, siis on suurem tõenäosus, et nad saavad ka reaalseteks klientideks. Teiseks, ettevõte kodulehel tehtavaid toiminguid saab hõlpsalt jälgida. See annab võimaluse reklaami mõju paremini hinnata.

 

3. Võta arvesse kleebise asukohta

Olenevalt sellest, kui suurele pinnale kleebis pannakse, peab jälgima informatsiooni hulka kleebisel. Kleebist ei tasuks tekstiga üle koormata, kui pind on väga väike. Lisaks peab silmas pidama, kas reklaam pannakse liikuvale pinnale, nagu näiteks ettevõtte autole. Siis peaks ka liikuva auto pealt olema võimalik aru saada, mis ettevõttega on tegu. Seega peaks kleebis sisaldama suuremas formaadis kirja ning ettevõtte sümboolikat, nagu nimi, logo ja äratuntavad värvid.

 

4. Materjalid on väga olulised

Kindlasti tuleb kleebiste tellimisel jälgida, milliseid materjale ning tehnoloogiaid printimisel kasutatakse. Välitingimustes on oluline, et liim ja tint peaksid vastu ka külmale või niiskele ilmastikule ning päiksekiirgusele. Võta arvesse ka seda, millisele materjalile soovid oma reklaami panna, kas autokerele, klaasile või muule. Kuna ka paigaldusest sõltub palju, siis eelista ettevõtteid, kes pakuvad toodete paigaldusele ka garantiid.

 

5. Vali tekst vastavalt taustale

Kui soovid klaasile paigaldada ainult teksti, siis tavaliselt on parimaks värviks valge. Valge kiri on aknal hea kontrastiga ning kõige paremini loetav. Kui valge ei sobi, siis jälgi kindlasti, et tekiks kontrasti pimeda akna ja teksti vahel. Külmad värvid, nagu sinine, lilla ja must ei ole tavaliselt väljast sisse vaadates nii hästi loetavad, kui näiteks valge või kollane. Must tekst sobib hästi valgustatud siseruumidesse Kui aga tuled on kustus, siis must tekst klaaspinnalt väga hästi välja ei paista. Kui kleebisel on ka pilt, siis peab teksti lisama kohta, kus pildi ja teksti vahel tekib kontrast ning tekst paistab hästi välja.

 

Postituse autor: Peeter Jürgenson / Avaldatud: jaanuar 22, 2019

Küsi kindlasti hinnapakkumist

Teeme alati pakkumise kvaliteetsele lahendusele ja kiirele tööle