JUBA SÕIDUKIT SOETADES VÕIKS MÕELDA TURUNDUSELE

Kui plaanid soetatavale sõidukile paigaldada hiljem ka reklaamkleebised, on sõiduki valikul peale kasutusmugavuse, suuruse, tüübi jms oluliste omaduste, tähtsad ka turunduskanaliga seotud aspektid. Millele peaks sõidukit ostes tähelepanu pöörama, et säästa hiljem aega, närve ja raha?

1. Sõiduki värv

Et sõiduk turunduskanalina parimal viisil töötaks, peaks auto reklaamkleebised olema kujundatud ettevõtte trükiste, veebilehe ja teiste turundustoodetega sarnases stiilis. Nii tekib äratuntav firmastiil ja erinevad kasutusel olevad turunduskanalid hakkavad ühiselt ja samaaegselt firma tuntuse nimel tööle.

 

Sõidukit soetades tuleks värvi valik teha selliselt, et auto kiletamine saaks hiljem minimaalse töömahu ja raha kuluga tehtud.  Nö vale värvitoon kleebitaval sõidukil võib tähendada vajadust ka pealtnäha kõige lihtsamate reklaamkleebiste puhul kogu sõiduk sobivat tooni üle kiletada. See tõstab aga märkimisväärselt paigalduse hinda ja suurendab materjalikulu.

 

Sõiduki turundus

Reklaamkleebised autole – enne sõiduki soetamist mõtle läbi, mis värvi sõiduk olema peaks, arvestades üldist firmastiili ja seda, et logo ka sõiduki värvi taustal välja paistaks.

 

Näiteks, kui ettevõtte logo on roheline, võidakse automaatselt tellida ka firma sõidukid rohelist värvi. Seejärel avastatakse, et roheline logo roheliselt sõidukilt välja ei paista ning sõiduk tuleb hoopis valgeks kleepida. Mõnel teisel juhul võidakse tellida aga sõiduk valgena, sest see on kõige soodsam, kuid kui firma ülejäänud turundusmaterjalid on mustal taustal, peab sõiduki üleni mustaks kiletama.

2. Varajased kokkulepped

Sageli hakatakse reklaamkleebiste tegijat valima siis, kui uus masin kohal ja sõitudeks valmis. Sõiduk soovitakse võimalikult kiiresti reklaamkleebistega katta ja pole enam aega pikemalt kaaluda – võetakse pakkuja, kel odavaim hind ning lühim tööde teostamise aeg. Tulemus ei pruugi aga olla kvaliteetne ja vastupidav.

3. Puhas aluspind
Sõiduki turundus

Auto reklaamkleebiste paigaldamiseks peab olema sõiduki aluspind puhas.

 

Sõiduki pinna puhtus on üks olulisemaid tegureid autokile vastupidavuse juures. Üldjuhul on autod vahetult pärast soetamist puhtad ning sinna ei ole ladestunud tolmu, pigi ega teisi aineid, mis kleebiste vastupidavust vähendavad. Seetõttu saab vastsoetatud autole kanda kleebisreklaami tunduvalt kiiremini, sest detaile pole vaja ükshaaval üle puhastada.

Teadlikke otsuseid ja head turundamist!

Postituse autor: Peeter Jürgenson / Avaldatud: november 13, 2017

Küsi kindlasti hinnapakkumist

Teeme alati pakkumise kvaliteetsele lahendusele ja kiirele tööle