MILLINE ON HEA REKLAAMKLEEBIS, MIDA TARBIJA MÄRKAB?

Enne reklaamkleebiste tellimist soovitame kindlasti läbi mõelda järgmised aspektid.

Hea reklaam peab olema visuaalselt ilus, märgatav ning suunama inimesi tegema teie ettevõttele vajalikke tegevusi – võtma ühendust, ostma tooteid ja kasvatama usaldust teie brändi vastu. See kehtib ka sõidukitele paigaldatud reklaamkleebiste puhul – autokleebised peavad tootma tellijale tulu. Selle tulemuse eelduseks peavad reklaami tellija ja teostaja mõistma nii teineteist kui ka reklaami eesmärki.

 

14 aasta jooksul oleme kokku puutunud väga erinevate tellijatega, nende soovide ning kampaaniate eesmärkidega. Jälgime igapäevaselt seda, mis toimub tänavatel meie ümber ning mujal maailmas. Millised on üldised välireklaamide loomise trendid ja kuidas need mõjutavad reklaamkleebiste lahendusi transpordivahenditel. Parima tulemuse ja maksimaalse kasuni jõuavad aga tellijad, kes arvestavad reklaamkleebiste tellimisel järgmiste põhimõtetega.

1. Sõiduki kleebised peab sobima kokku kampaania või firma üldise brändinguga.
Kleebis, kui reklaam

Wineco ühtne firmastiil, millest lahtuvalt tuleks disainida ka reklaamkleebised

 

Sõiduk ei ole kuidagi teistest Sinu reklaamikanalitest eraldiseisev. See on sama oluline kui Sinu visiitkaart, välireklaam müügiesinduse katusel või printreklaam ajakirjas. Reklaamsõiduk on osa Sinu ettevõtte visuaalsest kuvandist, seepärast ära püüa seda kujundada eraldiseisva “kunstiteosena,” vaid ikka nö osana ansamblist.

2. Arvesta reklaamikanali eripäraga.

Sõidukile paigaldatavatele reklaamkleebistele kehtivad üldjoontes sarnased põhimõtted nagu välireklaamidele. Erinevuseks on see, et sõidukireklaam liigub ja sellega tuleb reklaamkleebist luues arvestada. Kuidas? Oluline on hoida sõnum suur ning selge. Igasugust liigset “müra”, mis vähendab Sinu sõnumist aru saamise kiirust, tasub vältida, isegi kui tundub, et tahaks kangesti oma konkurentsieeliseid pikemalt lahti kirjutada.

3. Jälgi, et koos sõnumiga märgataks ka Sinu kaubamärki.

Kuigi sõnumi edastamise ruum on piiratud, on oluline mahutada “ühele pildile” ära nii sõnum kui ka selle edastaja (ettevõte, bränd) . Efektsest reklaamist ei ole kasu, kui potentsiaalne klient sellest aru ei saa. Probleemi lahendamisele aitab kaasa ühtne ja äratuntav firmastiil. Kui Sinu bränd on lihtsasti ära tuntav, saad Sa sõnumi jaoks jätta rohkem ruumi.

4. Mõtle alati läbi eesmärk, strateegia ning mõõdikud.

Nii nagu kõigi teiste reklaamidega, on mõistlik ka sõidukile paigaldatavate reklaamide strateegia läbi mõelda ning eesmärgistada. Sõiduki reklaamkleebiseid on võimalik vahetada vastavalt kampaaniatele ja muule muutuvale infole – näiteks kinnisvaraarendaja saab sõiduki pinda kasutada iga uusima arendusprojekti reklaamiks, hulgimüüja võib kaubikute pinnale kleepida värskeima kampaania ja ajakirjatoimetus võib kanda oma sõidukitele värskeima esikaane. Kui kõike juba algselt planeerida, saab kujunduse luua selliselt, et uue kampaania tarbeks ei pea üle kleepima tervet sõidukit, vaid ainult kampaaniapinna, see vähendab teie reklaamikulusid ja kiirendab tööprotsessi.

 

Lisaks on oluline läbi mõelda, kuidas reklaamikanali tulemuslikkust hiljem mõõta – kas kasutada sõidukireklaamides spetsiaalset e-postiaadressi ja telefoninumbrit. Või on sõiduk pigem eksklusiivne kanal konkreetse toote reklaamimiseks. Sellele ette mõeldes, saate võimalikult täpse tagasiside valitud reklaamikanali efektiivsusest.

 

Teadliku tellijana oskate need aspektid oma ettevõttes läbi mõelda ning seejärel koostada reklaamkleebiste loomiseks täpse briifi – selle põhjal saame meie garanteerida teie reklaamsõidukitele maksimaalse märgatavuse ning optimaalse eelarve.

 

Kleebis, kui reklaam

Teadlikke otsuseid ja head turundamist!

Postituse autor: Peeter Jürgenson / Avaldatud: november 17, 2017

Küsi kindlasti hinnapakkumist

Teeme alati pakkumise kvaliteetsele lahendusele ja kiirele tööle