KAS REKLAAM TRANSPORDIVAHENDIL ON EFEKTIIVNE?

14-aastase kogemuse juures julgeme kinnitada, et on! Loe lähemalt, miks.

Kujuta ette, et oled ettevõtte juht ja kasutad ametiautot. Sa sõidad hommikul läbi linna tööle, peatud teeäärses bensiinijaamas ja haarad hommikukohvi. Jätkad teekonda ning pargid auto töökoha lähedal asuvasse parklasse. Päeva keskel sõidad kolleegiga restorani lõunale. Vahetult enne tööpäeva lõppu helistab Sulle abikaasa ja palub enne koju tulekut käia läbi poest või näiteks keemilisest puhastusest. Õhtul sõidutad oma poja staadionile jalgpallitreeningule ning ise põikad tunnikeseks jõusaali. Aktiivse inimese tavaline tööpäev eks? Keskendu nüüd aga mitte niivõrd oma tegevustele, vaid hoopis ettevõtte sõidukile, mis koos Sinuga linnapildis seikles. Mitu korda ja mitu inimest teie sõidukit nägi?

 

Reklaam transpordivahendil

Kas siin pildil on mõni sõiduk eriliselt silma jääv? Pigem mitte. Reklaam transpordivahendil on aga ummikutes, tänavatel parkides ja linnas ringi sõites märgatav.

 

14-aastase kogemuse juures julgeme kinnitada, et ilma reklaamkleebisteta nägid seda autot tuhanded, aga märkasid vaid üksikud. Aga kui tollel sõidukil oleks olnud silmapaistvad kleebised? Sellise sõiduki märgatavus suureneb ATA* korraldatud uuringu andmetele toetudes 96%. Sama uuringu kohaselt märkab keskmiselt 91% inimestest liikuva sõiduki reklaame linnapildis ja tänavatel.

 

Uskumatud numbrid, kas pole? Vaatame uuesti eelnevalt ette kujutatud olukorda, aga seekord keskendume ühe tegusa ettevõtte kaubiku, millel autokleebised, teekonnale. Müügiesindaja alustab iga hommik oma teekonda, külastab igapäevaselt kliente ning pargib auto nähtavale kohale. Teeb vahepeatuse bensiinijaamas või lõunapausi mõnes söögikohas. See kaubik on tegelikult aktiivne reklaamikanal isegi siis, kui müügiesindaja kodus puhkab.

 

Haribo reklaamautod, kaubikute kleepimine

Reklaam transpordivahendil teeb Su linnapildis nähtavaks ja kasvatab Sinu ettevõtte usaldust.

 

Eraldi tasub tähelepanu pöörata ka selle reklaamikanali tasuvusele (ROI). Näiteks maksab keskmine reklaam olenevalt sõiduki suurusest 600 – 1 200 eurot. Sõiduki läbisõidust ja teda ümbritsevast liiklustihedusest sõltuvalt jääb sellise reklaami märgatavus päevas vahemikku 10 000 – 15 000 vahemikku (väiksemates asulates ja asula väliselt 6 00 – 3 000). Samasuguse tulemuse saamiseks mõnes meie päevalehes peaksite kulutama aga enam kui 50 000 eurot.

 

Investeerides ettevõtte sõiduki reklaamlahendusse 600 – 1 200 eurot, saate aktiivse turunduskanali kolmeks kuni viieks aastaks keskmiselt 45 euro eest kuus ning seda ilma lisakulutusteta. Millise teise reklaamikanaliga saaksite sama tulemuse? Või kui suur võiks olla auditoorium sama summa eest tellitud raadio-, tele-, printmeedia või klassikali välireklaami puhul?

 

Kasutage ettevõtte sõidukite pinda reklaampinnana – see on nö tasuta pind teie endi käes. Koos töötaja või kaubaga jõuab teie reklaamsõnum nii olemasolevate kui ka uutele potentsiaalsete klientideni. Kvaliteetse reklaamlahendusega ja läbimõeldud sõnumiga sõidukid loovad kasvatavad teie tuntust ja tekitavad usaldust.

 

Reklaam transpordivahendil

Ära sõida tühja lehena! Reklaam transpordivahendil tasub end ära.

 

 

* Ameerika Transpordi Amet.

Postituse autor: Peeter Jürgenson / Avaldatud: juuli 26, 2017

Küsi kindlasti hinnapakkumist

Teeme alati pakkumise kvaliteetsele lahendusele ja kiirele tööle